.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت مرگ محسن روح‌الامینی فاش شد

مجله مهر: سعید مرتضوی متهم ردیف اول پرونده کهریزک در حاشیه سومین جلسه دادگاه کهریزک گفته که آقای روح الامینی  وظیفه پدری اش را در قبال فرزندش خوب انجام نداده است، چون باید قبل از تماس پلیس امنیت حداقل به ما می گفت که فرزندش دستگیر شده است.

دادستان سابق تهران با این استدلال که آقای روح الامینی می توانست از ارتباطات خود با آقای ضرغامی استفاده کند و به دادستانی اطلاع دهد که فرزندش دستگیر شده است، گفته وی مسئولیت پدری اش را انجام نداده است.

مرتضوی ظهر دوشنبه پس از پایان سومین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: آقای ضرغامی از صمیمی ترین دوستان روح الامینی است. وی ابراز تاسف کرده که این دوست با سابقه که بسیار به هم نزدیک بوده اند وقتی فرزندش دستگیر شده حتی به وی نگفته است. آن زمان آقای ضرغامی حتی نامه هایی به ما می دادند که مثلاً فلان متهم و خانواده نادم و پشیمان است.

سعید مرتضوی توضیحی نداده است که پدران امیر جوادی فر و محمد کامرانی که دوست نزدیک و صمیمی آقای ضرغامی نبودند، باید از چه طریقی به مرتضوی اعلام می کردند که فرزندانشان دستگیر شده است و نباید کشته شوند و آیا چون اطلاع نداده اند باید فرزندشان در کهریزک کشته می شد؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیضی 21 اسفند 1391
پس مرتضوی می گفت من مرخصی بودم و پایان نامه دفاع می کردم و... !!!
حیدر 21 اسفند 1391
واقعاً این چند سال اخیر بی قانونی و دروغ و حرف چرند فراوون شده به اسم دینداری چه کارها که نمیکنن . برای غلبه به دولت دروغ و بی قانون اول امیدم به خدا و بعد به همدلی مردم در حمایت از رهبری .
محسن چاوشی 22 اسفند 1391
خیلی جالب گفته اند که دروعگو ،کذاب ، کم حافظه است.مرد ناحسابی تو که ادعای کذب کردی آن روز نبودی بعد این چه حرفی است که زده ای ......خودتی.
فهیم 22 اسفند 1391
باسلام و احترام ، چند سؤال : اول نقش اقای ضرغامی در جریان دستگیریها چه بوده است ؟، دوم یعنی در زمان تصدی آقای مرتضوی با رابطه میشد حتی از قتل هم جلوگیری کرد ؟، سوم پدران و خانواده بقیه مقتولین که با آقای ضرغامی یا افراد دیگررابطه ای نداشتند از نظر اقای مرتضوی متهم به چه ترک فعلی هستند ؟ خدایا آن کن که خود سزاوار آنی نه آنکه ما سزاوار آن هستیم
نا شناس 22 اسفند 1391
استدلالی غلط. علنا پارتی بازی. پس معلوم می شود که آقای ضرغامی برخلاف ظاهرشان اهل پارتی بازی و حق کشی هم هستند یعنی اینکه اگر کسی با آقای ضرغامی دوست صمیمی نباشد و ایشان را نشناسد فرزندش باید کشته شود؟؟!! حرفی بزنید که طنز و خنده دار نباشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.